Ce pot vorbi 2 oameni 14 ore in carciuma

Si eu mai uit sa plec din carciuma ore bune, adica 3-4 ore. Observ insa ca unii, uita sa plece mai bine de 13 ore. Ultima data la un calcul simplu, niste cunoscuti de ai mei au petrecut nu mai bine de 14 ore in carciuma. Si culmea, cand au plecat de acolo nu erau manga de beti.

Ma intreb insa ce or fi vorbit ei timp de 14 ore. Eu am avut treaba mai tot ziua sa alerg incolo - incoace, si ei tot acolo. De curiozitate i-am intrebat daca au ajuns acasa, sau daca macar au parasit localul - nu, nu l-au parasit.
Acum na!, fie au dezbatut crezul Ortodox, fie au cautat solutii la politicile bugetare, fie au planificat doua nunti si un botez pana la ultimul detaliu, in fine - God knows!

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii