Un best seller de succes despre absolut nimic

Am decis sa ies din randul anonimatului si al saraciei lucii prin inceperea unui cariere stralucite de scriitor.
Cum am observat si eu si poate ca si altii, nu adevaratele valori apar prin librarii in dreptul scriitorilor de succes, ci cei care intr-un fel sau altul au fost bine propulsati acolo, ca si in fotbal, caci degeaba esti mai bun decat Maradona daca nu te vede nimeni.

Asa ca, daca orice dobitoc cu 4 clase si ale trecute pe cartoane de oua, dar cu bani, poate sa isi lase amprenta asupra literaturii, zic ca si eu, un oarecare, as putea
De aceea am decis sa incep sa scriu un roman, despre ceva, despre orice, nu stiu cum va incepe , nici cum va continua, si garantat - habar nu am cum se va sfarsi - - dar incep.
Romanul in sine va fi garantat despre nimic. Nu neaparat sa scriu despre nimic si sa analizez filozofic stiinta "nimicului", insa nu va avea aventura din romanele lui Sidney Sheldon sau frumusetea scrierilor lui Jude Deveraux. Insa, vorba aia, este o arta si asta a scrie mult si frumos dar in acelasi timp sa nu spui efectiv nimic. Exact ca spionii aia care sunt prinsi si torturati, si care pentru a scapa de tortura incep sa spuna totul, defapt ei spun totul aiurea, inventeaza tot fel de povesti pentru a umple spatiile, dar in acelsi timp nu spun absolut nimic.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?