Sunt prost, incult, dobitoc, imbecil, nesimtit - dar am bani

Degeaba ma invidiati ca io am masina smechera - Mertan, Gip (jeep), ca am doua vile, da ce zic io vile - palate ba!, ca am trei amanta una mai buna ca alta.
Degeaba ma invidiati si visati ca prostii la tot ce am io - ba! Nu aveti valoarea mea.

  
   Ce daca aveti facultati una peste alta, ce daca sunteti doctoranzi in stiinte obscure, si cunosteti 10 limbi straine - ba! Degeaba ba vorbiti in limbaje necunoscute mie!

Ca io merg in vacanta in Caribe, si voi .... voi nu - ba! Io sunt cel ce mananca ce vrea muschiul meu, nu e zi fara carne ba - saracilor cu facultati! Io am bani ba si nu am decat 8 clase, si nu stiu nici romana bine.
 
  Ce pusca mea vreti ma? A? Ce? Io daca mi se pune pasa scot afara in fata viloiului meu de neam prost boxele alea mari si pun manele ba maxim, sa auda si aia din orasul alalalt. Io daca vreau ma urca in masina, imi iau soferu' si plec sa ma plimb ba. Si ma opresc daca vreau io la fiece magazin ce iese in calea mea si cumpar tot ce vreau io - ba prostilor!
   Ce imi trebuie mie carte ba? Ce trebuie? Ce daca radeti de mine ca sunt incult cand iosunt ala de rade la urma. Io nu am rate ba. Io nu am buzunarul gol.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?