Vacanta de vis - cum o fi?

De ani buni nu am mai avut un concediu. Chiar si cand am fost in concediu am lucrat, la una, la alta... dar un concediu asa cum ar trebui sa fie .... nici vorba.
De fapt nici nu stiu cum ar trebui sa fie acest concediu. Sa fie in tara sau in strainatate? Intr-o zona calda sau moderata? Oras sau natura? Hotel sau pensiune? etc.

Zeci de intrebari, si nu am un raspuns. Stiu doar ca vreau concediu.
Cum ar fi in Bora Bora? Multi tot vorbesc de asta? ... HM! Aiurea, nisip si apa, ... multa apa. Aiurea.
Dar, Maldive? Soare, lux, apa, ... apa, si .... bastinasi ciudati. No!
Dar in Delta. Delta Dunarii. Nici departe, nici scump. - Eh!, nu-i vorba de bani, ci de .... tantari. Oh! Shet!
Probabil ca e mai bine sa fii un pic romantic: Paris. Turnul Eiffel. Chans de Lise, Luvru, etc.
 - Ops! Si daca nebunii aia din orient se gandesc sa mai arunce ceva in aer cand sunt eu acolo.....
Sau Brazilia: Carnavalul de laRio!!!!!!!!  Belea! Asta daca nu sunt rapit de rapitori..... uh!
De fapt, mai bine, da-l incolo de concediu. Poate imi i-au la anu'.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?