Ceara de pe coaja merelor

Cele mai multe mere din comerț au pe coajă un strat precum stratul de vopsea, sau mai bine zis lac, un fel de ceară. Această ceară are rolul de a păstra cât mai mult mărul proaspăt. Însă nu se știe exact cât de sănătoasă este pentru organismul uman.
De aceea am încercat să spăl mărul cu apă caldă, deoarece cu rece încercasem fără succes. Nici cu apă caldă nu a mers.
Așa că am folosit Fairy, nici așa nu a mers. Am folosit șamponul, nici așa.
M-am supărat și l-am băgat în mașina de spălat și i-am pus și două pernuțe de Ariel. Și nenorocita aia de ceară tot nu s-a luat.
Așa că am sunat un prieten. Și după consultarea cu el am decis să folosesc cuțitul și să curăț toată coaja. Am scăpat astfel de stresul vopselei de ceară dar și de vitaminele din coajă.

C'est la vie!

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?