O pisică a vrut să îmi fure paharul de cafea


Am plecat eu astăzi, duminică, până la pariuri că sunt multe meciuri și am zis să risc și eu niște lei pentru un eventual câștig. În fine, asta dacă voi câștiga rămâne de văzut pentru că șansele sunt mici.
Și pentru că primisem ''ordin" de la soția mea ca la întoarcere să cumpăr pâine și ei o cafea de la tonomat, eu m-am conformat.

Am pus biletele la pariuri, am venit cu transportul în comun, la care surprinzător nu am stat mult în stație deși este duminică, apoi am cumpărat pâine, căci aveam market lângă noi, și am cumpărat și cafea cu lapte de la tonomat.
Și plec spre casă cu pâinea într-o mână și cafeaua în cealaltă. Merg frumos pe trotuar sa nu vină vreo mașină și să mă facă să vărs din cafea.
Și cum mergeam eu așa cileanu, o pisică de pe un gard a sărit fix în fața mea. Atât de aproape de mine încât dacă nu trăgeam mâna îmi sărea în paharul de cafea.

O fi vrut și ea sărăcuța o gură de cafea? Sau poate un semn al norocului prin care mi se spune că voi câștiga la pariuri? Indiferent de motiv, pisica m-a făcut să vărs aproximativ 8% din cafea, motiv pentru care am înjurat-o ca lumea.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?