Interviu cu marele castigator la loto

Interviu cu marele castigator la loto din 2014, Gigi Musctel.
Reporterul Ro-Parodie: Domnule Muscatel!
Gigi Muscatel: Spuneti-mi Gigi!
R: Domnule Gigi! Cum va simtiti?
G. M.: Ce intrebare cliseu! Incercati altceva, va rog eu!

R: O.K. Cum ati castigat?
G. M.: Am jucat.
R: Corect. Cat ati castigat?
G. M.: 1 milion de Euro, plus/minus cateva mii de lei. 
R: Si ce veti face cu banii, daca se poate?
G. M.: Ce voi face? Deja am facut.
R: Cum adica, deja?
G. M.: Pai i-am prabusit deja.
R: Pe toti?
G. M.: Cam da.
R: Toti, 1 milion? Pai ce ati facut cu ei?
G. M.: Pai, pai, pai... am luat o casa, un apartament de fapt, la etajul 2 - super apartamentul! O masina. Si o capra.
R: O capra!? Ce faceti cu cpara? Caci ati spus ca ati cumparat un apartament la bloc, nu o casa la curte? Unde o cresteti?
G. M.: Sa o cresc??? Hm! Am taiat-o sa o mananc. Am vrut sa mananc si eu o data ceva taiat de mine. Asa ca am cumparat si o drujba.
R: Ati sacrificat-o cu drujba!?
G. M.: Da.
R: In fine. Ati zis ca nu prea mai aveti bani deloc. Insa casa, masina, capra, drujba, si alte cateva acareturi, cot pot sa coste? Maxim 100.000 Euro. Pana la 1 milion ...... mai este.
G. M.: Am mancat la restaurant.
R: De 900.000 mii Euro?
G. M.: Aproape.
R: Haide domne', chiar asa? Ce ati mancat?
G. M.: Ciorba de fasole.
R: Corba de fasole de aproape 1 milion Euro? Cata ciorba ati mancat?
G. M.: Cam doua portii pe zi. Si asta timp de doua saptamani.
R: Pai si cat sa coste domnule ciorba asta?
G. M.: Nu stiu. Stiu doar ca intr-o seara, cand mancau eu ciorbita asta a mea si lautarii cantau pe langa mine, cu fetitele dansand, a venit la masa mea un agent de vanzari si ma convins sa fac afacerea vietii mele.
R: Adica? Cat ati cumparat? De cati bani?
G. M.: 900.000 mii Euro.
R: Si ce ati cumparat domne'?
G. M.: Pardon! Investit.
R: Investit in ce?
G. M.: In teren.
R: Oh! Bun. Terenurile sunt o investitie buna. O mina de aur. Unde anume ati cumparat teren?
G. M.: Pe Luna.
R: Cum domne' pe Luna?
G. M.: Asa bine, acolo pe Luna. Pot spune cu mana pe inima ca detin 10% din Luna.
R: Hai domne' ca esti tampit.
G. M.: Poate. Dar eu am teren pe Luna.
R: Terenul pe Luna poate va valora ceva peste 100 de ani, pentru nepoti. Dar acum, acum ce veti face?
G. M.: Cum adica ce voi face?
R: Bani. Bani nu mai aveti! De unde altii daca i-ati irosit pe toti?.
G. M.: De la loto. Am de gand sa joc iarasi.
R: Oh! Bine domnule Gigi. Suces!

             Castigatorul loto


Citeste si

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?