Gazduire site 2014

Gazduire WEB in 2014

Atentiune! Acest articol este cat se poate de serios!!!
Ne aflam in anul 2014, o perioada in care internetul si site-urile ar trebui sa fie accesibile tuturor. Doar ca morala realitatii este: povestea este doar poveste.
Cumpar si eu ca tot omul un domeniu si o gazduire de 1,5 Euro/luna, nu dau numele companiei de unde am cumparat pentru ca nu se crede ca fac reclama, spun doar ca este o companie cunoscuta din Romania cu servere proprii in Romania.

Bun, ... si incerc sa transfer un site ce il am pe platforma blogger.com. Doar ca in loc sa ma bucur de propriul meu site cumparat cu bani si pe wordpress, mi se spune ca am depasit limita de CPU. Iar eu abia daca am transferat 100 de articole de marime mica (5 randuri si o poza de marimea unui timbru fiscal) - si s-au dus resursele.
Ma intrerb cat ar costa o gazduire decenta pentru un site cu 10.000 articole pe el, si cu mii de vizite pe zi. Probabil conform calculului exponential - mii de Euro pe luna.
Asa ca, lamurit de calitatea web hostingului promovat si laudat ma vad extrem de multumit pe un host moka dar fara probleme de consum al CPU sau ale alea - blogger.com
citeste si:

Domeniu personal pe hoștină romanesc

 

 

.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?