Domeniu personal pe hosting romanesc

Toti mari blogeri zic ca tre sa ai domeniul tau si hostind la fel, altfel cica esti o nulitate in blogosfera. Eu insa cunosc destui blogeri adevarati pe hostinguri moca (wordpress si blogger). Dincolo de asta am luat si eu ca tot omul domeniu si hosting din Romania.
Nu vreau sa spun ca la noi totul merge prost si afara e O.K., insa pe wordpress.com nu mi s-a intamplat sa imi cada blogul, la fel si pe blogger.com, insa la cel cu domeniu propiu si hosting cumparat mai mereu am probleme. Am zis: o fi firma asta varza, hai sa incerc la alta!. Si degeaba, acolo nu mergeau unele setari de import-export, privilegiile lui .htacces nu se puteau modifica, etc si etc.
 Ce este de inteles, intelege fiecare cum il taie capul. Sfatul meu este: ai bani pentru un hosting bun, bine, nu ai bani, lasa-te pagubas. Si cand zic hosting bun inseamna undeva la 7 euro pe luna.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?