Cum afli care îți sunt prieteni adevărați

Acest articol este cat se poate de serios. Citește-l dacă îți pasă de prieteni.

În afară de sanatate, hrană și cele necesare traiului, in viață avem nevoie de familie și prieteni. Și de preferat ar fi prieteni adevărați.
Doar că prietenii adevărați sunt precum perlele, foarte rari. Deși crezi că ești înconjurat de prieteni s-ar putea să te înșeli. Pentru că prietenii adevărați sunt lângă tine și când ție îți merge greu, nu doar când le este lor convenabil.
Da, ați fost la atâtea petreceri împreună, v-ați distrat, le-ai fost rând pe rând alături în nevoia fiecăruia.. Dar dacă tu vei fi la nevoie? Câți din prietenii tăi vor fi alături de tine?

Închide Facebook! De fapt nu îl inchide, doar șterge aplicația din telefon. Și Messenger, și Watsapp. Și înainte să faci asta lasă-ți numărul de telefon vizibil în profilul de Facebook. Dar să fie alt număr decât cel pe care îl știu toți. Și fii anonim în felul ăsta o lună. Apoi pleacă undeva în alt oraș.

Cine se va îngrijora de tine te va căuta. Și nu doar superficial. Văzând că nu răspunzi la numărul cunoscut de telefon, te va căuta la adresa ta. Și negăsindu-te nici acolo se va îngrijora. În cele din urmă îți va găsi numărul de telefon din profilul Facebook.

Eu am făcut personal acest experiment. Între timp am scos de la vizibil numărul din profilul Facebook pentru că internetul e plin de spameri. Dar în acea perioadă am văzut exact cui îi pasă de mine.
Și au fost așa ziși "prieteni" care pur și simplu și-au făcut doar "datoria" să mă întrebe pe Messenger dacă sunt ok. Dar nu au făcut munca grea de a căuta numărul de telefon din profilul Facebook. Pentru că nu au crezut că merită osteneala. Și dacă nu știau cu ce se mănâncă FB-ul era altceva, dar îi văzusem în acțiune când s-au îngrijorat cu adevărat pentru cineva, și atunci nu a rămas piatră neîntoarsă. Dar poate că eu nu reprezint așa interes pentru ei.
Așa că am văzut pe bune cine îmi sunt cu adevărat prieteni.
Poți face și tu la fel. Și s-ar putea să fii șocat.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii