Găinile au devenit animale de companie în 2018

Din ce in ce mai mulți oameni care se simt singuri. Din ce în ce mai mulți oameni care își doresc un pet (animal de companie).
Dar că a avea un câine sau o pisică este prea comun, toți au. De aceea încă de la începutul lui 2018 cererea pentru găini de companie a început să fie din ce în ce mai mare.
Viorica Bijuterie din Târgoviște este stăpâna unei găini de companie. Ea ne-a explicat cum sta treaba cu găinile:
"Este incredibil de fascinantă o găină. Tot timpul învăț câte ceva de la ea. La început am zis că dacă nu mă înțeleg cu ea o tai și o gătesc. 
Acum însă am devenit cele mai bune prietene. Nu aveți idee ce suflet minunat are o găină. Și cât de inteligentă poate fi!
Îi povestesc mereu câte ceva și chiar știe să mă asculte, nu mă întrerupe niciodată. 
Iar noaptea, după ce îi sting lumina, se culcă liniștită, nu umblă aiurea prin casă. Si mai face și ouă.
Nu a-și da-o pentru nimic în lume".

Preturile sunt ok deocamdată, dar cu cât cererea va fi mai mare s-ar putea ca prețurile să explodeze și să fiți nevoiți să plătiți și câteva mii de euro pentru un exemplar.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?