BeSix de la Super Bet

In vremuri de criza economica, cand prin frigidere sufla uraganul si in buzunare abia daca mai gasesti una de 5 Lei - exact in aceste vremuri Casele de Pariuri fac bani cu galeata. De unde? Exact de la amaratii cu 5 Lei in buzunar.
In afara de celebrele pariuri sportive unde se pariaza pe diverse evenimente sportive (fotbal, handbal, tenis, etc), ofertele caselor de pariuri sunt din ce in ce mai "tentante":

- pacanele
- pariuri pe caini sau masini
- meciuri virtuale
-loterii internationale: Polonia 20/80, Grecia 20/80, Spania Bono (astea fiind doar cele mai cunoscute)
- Si loterii proprii, precum cea de la SuperBet: BeSix
citeste si:

Conspiratia mondiala a loteriilor internationale

Ce este BeSix? 
BeSix este un joc tip loto unde se extrag 35 de numere din 49.
Super! Daca stai sa te gandesti: "din 49 de numere, ei extrag 35 - voi castiga sigur!!!"
Doar ca, socoteala primului impuls si variata reala nu se pupa, deloc.
Si asta pentru ca degeaba ai nimerit 6 numere, daca nu ai facut-o in primele 10 extrase. Sa explic:
Noi trebuie sa nimerim 6 numere. Si ultimul numar (al 6-lea) are o cota in functie de 'alcatelea a fost extras'. In imaginea de mai jos vedeti cotele. Si va asigur ca puteti juca pana faliment, nu veti castiga mai nimic din asta.
Site oficial al BeSix: http://www.superbet.ro/besix/

Comentarii

Ovidiu Barbu - jucator a spus…
Mai fratilor, am jucat 5 extrageri a 8 numere cu 14 lei pe bilet. Nimic. Imediat dupa ce am jucat ,sau terminat extragerile mele, luam toate 8 numere - cred ca peste 5 milioane.
M-am ofticat teribil. Asa ca am jucat iarasi, acum 6 numere cu 2 lei pe 10 extrageri la rand. Am luat aproape 1 milion jumate.
Se poate castiga, dar se si poate pirde.
Sfatul meu: jucati doar simple, 6 numere.
Anonim a spus…
Am bagat azi 500 mii. Am luat nimic.
Anonim a spus…
Eu am castigat de cateva ori. Odata am luat pe bila 500.
Insa ce ma supara la ei este ca nu imi arata castigul, casiera mi-l spune din gura. SI eu ar trebui sa am incredere?
Adica, hai, la simplu e usor sa calculezi, dar la sistem te poate pacali.
Anonim a spus…
O vrajeala besix. Joaca 1 milion de oameni ca sa castige 2 sau 3 cateva sute de lei. Si inca alti 20 castiga pana in 40 de lei. Restul banilor, gramezile mari intra in contul baietilor destepti (aka, casa de pariuri)
Anonim a spus…
AM jucat si 9 numere, si 8, si 6. Sunt convins ca au un sistem bine pus la punct, sa iasa ce numere nu se joaca.
Anonim a spus…
mare teapa besix
Ovidiu Bogdan a spus…
Toate jocurile de noroc sunt facute pentru a castiga casa, nu jucatorul.
Anonim a spus…
pierdere de timp si de bani.. nu recomand.. sunt calculate iti da exact pe langa sa te faca sa joci.
mai bine jucati la pariuri pe capu vostru decat sa dati aiurea agentiei superbet..
kaylie_x a spus…
Cum adica nu iti spune casiera? Atunci cand da achita, calculatorul scoate un bon. Pe bila 500 iei 868 lei din cauza ca pe pilet pui 1,90 lei si din cauza impozitului retinut.
Anonim a spus…
la bila 500 se da noua milioane si cv din zece va fraereste aia de la agentiile voastre si nu e regretabil sa joci la bet six e adevarat ca pierzi dar nu ca la pacanele oricum tot joc de noroc se numesc toate cele din urma ..;. °(emy din rm sarat
Anonim a spus…
Acum cand se impoziteaza cu 1% iei 9 milioane si ceva. Nu te contrazice cu mine care lucrez la superbet . Cand achiti un bilet iese un bon pe care i.l arati clientului. Nu se poate sa fi fraierit de catre casiera atat timp cat nu te lasi fraierit
Florin a spus…
Nu mai jucati la jocuri de noroc ca ajungeti la sapa de lemn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonim a spus…
mai sa fiu sincer mai mult de 5 bilete simple intr o zi nu am bagat si asta doar de doua-3 ori...in schim bag max 2 bilete simple daca castig bine daca nu nu plec si vin a doa zi daca am timp sau cand in fine pe sapt bag max 15 lei si sa stiti ca am castigat de vre o 6 ori sume intre 100 si 300 in rest frecvent pana in 30 de lei si sincer daca trag linie sunt destul pe + eu sunt de principiu ca jocurile de noroc sunt bune daca le joci cu cap si nu vii cu banii de paine la pariuri...este un simplu joc de noroc daca sansa tine cu tine si nu incerci sa ti o fortezi e bine daca esti de parere ca azi e ziua ta si trebuie sa bagi tot fii sigur ca ai pierdut deja...o zi buna eugen gl.
Anonim a spus…
Eu nu joc la Besix. Joc ori la Grecia, mai nou la New York Pick 10 sau Washinton Daily. Am luat o singură dată până acum cu 4/4. De atunci am cam băgat banii înapoi. Probabil că dacă nu voi mai câștiga nimic, în curân am să mă opresc. Doar că nu e așa cum zici tu din ce am înțeles eu de la ei de pe site. NU trebie ca alea 6 nr ale tale să iasă în primele 10. Trebuie să iasă în alea 35. Dacă au ieșit toate se înmulțește cota de la ultimul nr cu miza. Ce n-am înțeles eu e așa. Dacă ultimul număr de pe bilet, pe care îl joci iese în alea primele 5 care nu au cotă ce și cât câștigi. Spre exemplu azi eu cand am fost să pariez la cele două trageri despre care am spus. Am urmărit de curiozitate și extragerea besix care era atunci în desfășurare. Cele 6 nr pe care le joc eu de ani de zile la lotetia română au ieșit toate. Însă ultimul număr mi-a ieșit cel de al treilea extraz în extragere. Adică unul fără cotă. Cât aș fi câștigat eu în cazul ăsta ?

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii