House of cards - Casa de carduri

Cand am inceput sa vizionez acest superb serial de televiziune nu am dat atentie titlului. Filmul mi-a fost recomandat de cineva cu mare caldura, apoi am intrat pe IMBd si cand am vazut nota 9, am zis: "Trebuie sa il vad!"

Corect! Filmul este exceptional (mult peste alte seriale, gen SHIELD)- dar titlul .... nu!
           Casa de carduri? Cum vine asta? Cine este casa de carduri daca nu banca emitenta? In nici un caz Congresul american. - Dar deh! asa is eu, mai carcotas.
Oricum, filmul nu este despre carduri bancare, daca la asta va duce gandul prima data, adica daca sunteti mai slabi in engleza, asa ca mine, ci la o adevarata arta a manipularii, si ..... nu voi dezvalui multe din film, vizionati-l si veti vedea!
           Ah! Un lucru merita mentionat: Kevin Spacey - briliant in acest rol.

                 

             House of cards



Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii