Cum gestionezi ideile

Cuvinte cheie: idei, gestionare, minte, memorie

Câteodată îmi vin mai multe idei simultan, și până apuc să le notez uit câteva din ele.
Așa că mi-am pus această întrebare: "cum aș putea să rețin ideile pentru a nu le mai uita?"

Răspunsul nu este ceva ușor, dar nici imposibil.
Șmecheria constă în a le lega, pe idei.

Astfel dacă am gândit la:

  •  ce trebuie să cumpăr, 
  • să nu uit de factura la internet,
  •  să sun pe verișoara mea,
  •  să scriu un articol despre fotbal
  •  și să caut pe Google informații despre Franța dacă tot plănuiesc o vizită acolo
Voi încerca în mintea mea să le combin într-o poveste. Cam așa:
Când merg la Carrefour să fac cumpărăturile trec pe la Telekom că este chiar la intrare, și apoi să sun pe verișoară, iar când voi fi la coadă să plătesc dau un search pe Google despre fotbal în special despre echipa de fotbal a Franței că tot plec acolo.

Acesta este un exemplu de cum trebuie legate ideile între ele pentru a crea o conexiune, iar când încep să execut prima idee (sau acțiune) din listă să le am imediat în mintea mea și pe celelalte care s-au legat de această primă idee.
Articole precedente: reclama Telekom portarepăcănelele susțin economiacea mai proastă afacere.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?