Cum am scăpat eu de depresie

Cu aproximativ 4 ani în urmă am intrat în depresie. Medicamentele nu și-au făcut efectul, dar am scăpat totuși de această boală.

În linii mari am renunțat la unele lucruri. Și asta m-a ajutat foarte mult.

Citește și: Cum să te vindeci de depresie

Am părăsit jobul care mă plătea foarte bine dar mă stresa la maxim.
Am renunțat la filme, eram obsedat de filme seriale.  Ca exemplu am vizionat Mentalist de 4 ori (toate sezoanele), Doctor Who de 3 ori, Chuck de două ori, Burn Notice de 2 ori, Person of Interest de 2 ori, etc.
Am început să fac exerciții fizice: flotări, genoflexiuni, abdomene, lovituri la sacul de box.
Am început să ies cel puțin o dată pe săptămână în parc cu familia.
Am început să mă mulțumesc cu puțin, să mă bucur de lucrurile mărunte. (Această acțiune a fost anevoioasă la început, și doar propunându-mi mereu am reușit).
Am renunțat la multe proiecte care fie erau greu de realizat, fie putea aduce în viața mea stres și dezamăgire, fie nu erau practice pentru viitor.
Am renunțat la orice medicament antistres sau asemenea. Și mi-am pus încrederea în Dumnezeu.

Cam astea au fost în linii mari lucrurile ce m-au scăpat de depresie.
   Cu siguranță că și tu dacă ești sub povara depresie, poți face anumite schimbări în viața ta care vor ajuta - poate mai mult decât crezi.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?