Ciorapii anti Corona Virus

Ciorapi ieftini pe stradă la vânzare
8 perechi la 10 lei

Mergeam frumos pe stradă și dau de un vânzător ambulant. Vindea 10 perechi de ciorapi la doar 10 lei.
M-am gândit eu că sunt făcuți pe vapor din materiale reciclate, dar...

Am încălțat o pereche a doua zi și am mers la job.
Seara când am venit acasă și m-am descălțat, ce să vezi?!

Păianjenul de pe tavan a căzut instantaneu mort direct în fața mea. Era mort de-a binelea.

Observând potențialul ciorapului am mers în bucătărie unde aveau pensiune de lux niște gândaci. Au murit și aceștia instantaneu.

Am făcut astfel descoperirea ce îmi va aduce premiul Nobel!
Am luat detectorul de Corona Virus și am verificat dacă mai trăiește vreun virus.
Și pe unde mergeam eu cu ciorapii împuțiți pe acolo virușii se zvârcoleau și mureau în convulsii.

Așa că: luați ciorapi la 10 lei 8 perechi și va muri și mama lui Corona Virus. Ciorapii ăștia sunt mai buni decât orice dezinfectant.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?