Ceva ieftin de ronțăit

Eu am propus de mult să trag o fuga pe la Mega image și să cumpăr de acolo tot foto măruntaie undeva la 70, 80 RON.

Adică să cumpăr chestii ieftine și multe.
Așa că într-o seară am venit repede acasă, eu am luat nevasta și copiii cu mine, și fuga, fuga la Mega image.
Și acolo am început să bag în coș chestii ieftine de ronțăit. Eu am propus să nu cumpăr produse mai scumpe de 4 RON.
Și am luat câteva din mai multe produse, am luat niște biscuiți, stixuri, pufuleți, covrigi și covrigei, croissante, semințe, prăjiturele și alte chestii și când a fost la casă să plătesc exact 70 RON.
Și mă așteptam ca ceea ce am cumpărat să am mult timp din ele...

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii