La 42 de ani vrea să devină doctoră

Anatomia lui Grey, Chicago Hope, Camera de gardă, sunt câteva filme care după ce au fost urmărite pe soția mea aceasta a decis că e timpul să schimbe cariera și să devină medic.

Eu i-am explicat că nu este așa ușor ca în film, că pentru a fi medic e mult de învățat. Iar apoi odată ajuns medic munca este destul de obositoare.
Dar nu ai cu cine. a dat comandă online și mai am trezit acasă cu un teanc de cărți de medicină.
'Tratat de medicină internă'. "Să îmi trag palme!"  i-am zis eu. "Nu cumva ne trebuie și traducător ca să înțelegem ce scrie aici".

Dar ea s-a apucat să învețe. normal că a început cu biologia de clasa a .. nu știu cât, .. prima clasă, și ceva noțiuni de anatomie, și un pic de chimie, la care am zis că 'treaba ta la chimie nu mă bag'.

Și stau eu așa și mă întreb cum o arăta viața noastră la 50 de ani? Adică eu șomer iar ea doamna doctor. Sună bine nu?
Numai că doctoră fiind ea și eu fără bani, va trece oare ea peste prostiile astea doctorești și să mai îmi cumperi și mie din când în când un pachet de țigări?

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?