De ce este tare rău să fii putred de bogat

Am să vă povestesc cum și de ce de la bogăție și lux am ales să fiu sărac.
La început am câștigat foarte mulți bani la păcănele. Apoi de la aparate am trecut la pariuri, și folosind o strategie de pariuri numită marginale, și având și destul de mult noroc am făcut și mai mulți bani. Dar nu suficient pentru ambiția mea.
Așa că am plătit pe cineva să mă învețe să fac bani, bani adevărați, nu pleava de până atunci.
Așa că începând de la 50 de mii de dolari investind în imobiliare am ajuns la 4 milioane de dolari. Dar tot nu era suficient pentru mine.
Am deschis mai multe fabrici în România și în alte țări europene. Am reușit să îmi fac o echipă cu care am pus monopol pe piața de video chat internațională. Mii de site-uri și pagini pe rețelele de socializare promovau produsele companiilor mele și interesele mele în regiune.
Și pentru că nu faci niciodată bani dacă nu ești zgârcit, mi-am făcut cea mai mare firmă de avocatură, pentru a avea avocați ori de câte ori am nevoie, fără să plătesc aiurea.
Într-un final am ajuns să am mai mulți bani decât Becali și Țiriac la un loc. Și asta într-un deplin anonimat. Și atunci am decis să mă extind în toată lumea. Dar mai înainte de asta aveam nevoie de o pauză.
Și fiind eu în concediu în Mali m-a vizitat un înalt demnitar american. Acesta m-a convins că pot face afaceri pe bani mulți în SUA, dar trebuia o donație anonimă pentru Pentagon.
M-am întors repede în România și am trimis câteva sute de milioane prin intermediul unor companii fantomă. Mă gândeam eu bine că donația făcută era de fapt o investiție, nu bani aruncați.
În aceeași zi am donat Bisericii mai mulți bani decât a făcut-o Becali, pentru că trebuia să mă pun bine și cu divinitatea.
Numai că....
La câteva zile americanii au bombardat Siria. Biserica în loc să facă ceva pentru nevoiași și-a mărit parcul auto cu limuzine noi pentru prea sfinți, prea cucernici, prea cuvioși, prea luminați, prea boșii.... lideri.
Nu am mai dat nimic Bisericii după asta, nici americanilor. Biserica nu a comentat, dar americanii voiau mai mulți bani. Și au trecut la amenințări. Au trimis trupe speciale să îmi facă de cap. După câteva atentate asupra mea din care am scăpat ca prin urechile acului, și după ce prietenii adevărați se împuținaseră spre zero, am intrat în panică și depresie.
Intrasem pe un drum extrem de periculos. Am cheltuit aproape toată averea pentru a scăpa cu viață, și exista posibilitatea să nu o pot face.
I-am șantajat pe americani că voi spune cu dovezi lumii întregi că nimeni nu a ajuns pe Lună, că nu există bomba atomică, și alte câteva secrete, care dacă s-ar afla există posibilitatea ca puterea americană să nu mai fie deloc putere.
În felul acesta am devenit iarăși sarac. Muncesc pe unde apuc, și nu mă gândesc că am fost Cineva cândva, ci doar mă bucur pentru fiecare nouă zi ce o trăiesc.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?