Cum să câștigi la loto prin meditație și concentrare

Vrei să câștigi la loto. E ceva normal, și tu, și eu, și alții vrem asta. Doar că este greu.
Totuși prin meditație poți transcende la alte nivele (niveluri), iar prin concentrare poți îndoi universul (aka Matrix).  Dar poți oare câștiga la loto?

Sa vedem.
Dacă am trăi într-o simulare, într-un program de computer, atunci prin meditație am putea, poate, depăsi limitele impuse de program, și am putea acționa într-un fel asupra viitorului. Mai exact am putea modifica câteva linii de cod. Dar este prea complicat, prea fantezie.

Dacă concentrarea ar funcționa așa cum ni se prezintă la tv și în online, atunci ai putea să te concentrezi atât de mult încât toate forțele universului (sună a propagandă yoghină) să lucreze pentru tine. Și tu concentrându-te te apuci să scrii cu pixul pe o hârtie niște numere. Doar că numerele par a fi scrise de altcineva, căci nu tu controlezi mâna (asta pare a spiritism - ca în filmele cu mentaliști).

Și totuși Dorel din Calcutta județul Bârlad s-a concentrat în timpul meditației și a câștigat la loto Polonia un bilet cu 6/8, unde a nimerit toate 8. Unii au pus-o pe seama norocului.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?