Excursie de Revelion în Antarctica

Pentru că la noi în România nici de Crăciun, nici de Revelion nu aveam zăpadă, am întrebat și noi în stânga și în dreapta. Unii ne-au zis că în Elveția, alții că în Rusia. Dar pentru a fi siguri am întrebat un profesor de geografie.



I-am zis, dom' profesor, vrem să facem și noi Revelionul undeva unde 100% este zăpadă. Zăpadă multă, cât vezi cu ochii.
Profesorul a mustit și a zis sec: Antarctica!

Gata! am zis noi. Pregătim grătarul, ceva cărbuni, mici, niște ceafă, pastramă, pulpe... că poate acolo nu găsim.

Imediat am și început să căutăm oferte turistice. Șoc! 75.000$ de căciulă. Și asta de la o companie serioasă din State.
Păi nu prea merită...

Apoi am zis: da' las că mergem cu cortul. Vrem doar bilete de avion, și vedem noi acolo.
Altă belea. Nu există călătorii spre Antarctica decât cu permis.
Măi să fie!
Și începem să studiem regulile. Cereri, condiții, excorte, bla-bla.. Pe bune: mai ușor intri în Corea de Nord!

Nu ai voie cu barcă, vapor, avion, dronă, cai, câini, flori.... Cu nimic. Și la pas să mergi până acolo... Peste ocean, prin regatul pinguinilor!!!

Cât despre mici și pastramă - interzis!
Pe bune? Stricam ecosistemul planetar dacă făceam și noi un grătar acolo? Ce, se topeau ghețarii?

P.S.
Avionul din imagine zboară aproape de polul nord. Nu sud.
Imaginea este doar cu titlu' de "sugestivă".



Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?