Ce am pregătit pentru Revelion 2018-2019

Vine Revelionul, cu el odată intră în viața noastră cu japca și noul an, adică 2019, și ca tot omul trebuie niște aranjamente făcute.

Așa că am pregătit masa, am pus pe ea o față de masă frumoasă cumpărat ieftin din Dragonul Roșu... Și fuga la cumpărături.

Vai, vai, vai! Cozi infernale la magazine. Dar am reușit. După o zi întreagă am reușit să cumpăr toate cele trebuincioase mesei de revelion.

Astfel am cumpărat cartofi din Carrefour, ceapă din Cora, ulei de la Lidl, măsline din Kaufland, ouă din Profi și pâine din Mega.
Am cheltuit o groază de bănet, dar a meritat, că am făcut ceva economie și am pus și la pariuri un bilet, poate ceva noroc....

Cu aceste produse am de gând, astăzi și mâine să fac preparate gustoase pentru revelion. Și anume ciorbă de cartofi și salată orientală.

Da. Adevărat, cam puțin. Dar vă învăț o smeșmeche: de revelion te autoinviți la alții, sigur ăia au sarmale, piftie, cârnați.... Așa că nu trebuie să faci tu.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii