Mașina Tesla în spațiu

Da am evoluat mult!
De la sapă am ajuns să avem avioane, tramvaie, smartphone-uri, și câte altele.

Dar am pierdut între timp, fără să ne dăm seama, ne-am pierdut discernământul. Ne-am pierdut mintea, gândirea critică este moartă.
Am ajuns să credem orice mizerie, orice idioțenie. Și faptul că vine de la surse cu autoritate - "e clar! Trebuie să fie adevărat!"

Nikola Tesla - cel mai mare fizician al tuturor timpurilor se zvârcolește în mormânt văzând cum numele lui a ajuns centrul prostiei.

Deci! Cu sau fără studii superioare, bătrân sau tânăr, fără excepție, suntem luați în bășcălie într-un mod incredibil.
Și de ce nu? Dacă oamenii pun botul?!

Mașina care zboară în spațiu

.
Dacă crezi asta - felicitări! Ești prost. Dar cu siguranță tu nu realizezi asta.
Și data viitoare când americanii vor duce un tramvai în spațiu vei crede și asta.

Citește și despre:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?