Multivitamine efervescente în loc de suc

Am rămas aseară fără suc în casă. De regulă nu mă omor cu sucul (fanta, cola, pepsi, freeway - rar consum și doar la doză).
Copiii sunt mai consumatori, și ei au consumat rezerva.

Fiind foarte târziu, 2 noaptea, am decis că indiferent de câtă poftă aș avea (doar nu sunt gravidă) să nu ies să cumpăr. Un motiv ar fi și faptul că nu mi-a trecut încă răceala.

Și prin casă aveam multivitamine efervescente de la Lidl, de alea ieftine. Așa că am luat una, am dizolvat-o într-un pahar cu apă de robinet, și gata sucul.

Da, știu. Vitaminele se iau doar dimineața. Dar excepție se mai poate face. Nu de alta dar cred că undeva era dimineață, printr-o altă parte a lumii.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?