Vin sărbătorile începe și haosul rutier

București. Ora 19.00. 19 Decembrie 2018
Destinația: Floreasca spre Tineretului.
Haos!
Totul blocat. După 30 de minute în care taxiul a ajuns cu chin, cu vai, la Piața Romană am decis că mai bine merg cu metroul.
Și cobor la Romană din taxi, de pe banda a treia desigur, și o iau la pas. Am decis să merg până la Intercontinental pe jos, o cafea, trei țigări... de parca ar fi dimineață.
Intru la metrou la Universitate.
Jale.
Un ac dacă îl arunci în sus nu poate ajunge la sol. Așa că am găsit o bancă liberă, m-am așezat și am început să scriu acest articol, de pe smartphone desigur.
Și deși trenurile astea vin la 2 minute, tot aglomerat este. Așa mulți locuitori are capitala?
În fine... Sărbătorile ce se apropie sunt de vină.
Crăciun fericit! Feriți-vă de trafic!
Notă: imaginea este doar pentru sugestie. Sursa foto: adevărul.ro

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?