Ce bine e când nu îți mai pasă!

Nepăsarea are avantajele ei.
Nu mă refer la nepăsarea aia nenorocită gen boschetar când nu îți mai pasă dacă puți ca un hoit, și te spală doar ploaia. Ci la nepăsarea pozitivă, atunci când nu te mai stresezi pentru lucrurile neimportante.

Înainte mă stresam din orice. Conta pentru mine opinia publică, trebuia neapărat să nu greșesc (perfecționist), mă stresam când lucrurile nu ieșeau cum vroiam eu, etc.
Apoi am căzut în depresie. Și mi-am revenit cu greu.
Acum nu mai îmi pasă. Dacă voi putea realiza proiectul propus bine, dacă nu iar bine.
Nu îmi mai pasă dacă există oameni care nu mă plac. Sunt nepăsător în multe.
Am învățat că pot fi fericit și cu puțin. Și sunt mult mai bine, mai fericit din cauza asta. Este mult mai sănătos așa.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii