Să îl copiez pe AlCapone?

Sărac fiind pe străzi cutreieram,
Visând să aflu cum să fac un ban.

Nu, nu cred că este posibil să devii bogat dacă te-ai născut sărac. Doar un miracol.
Al Capone este modelul suprem al mafiotului. Și toată lumea știe că mafia are bani. Adevărat că nu doar mafia, dar pentru omul de rând cam așa stau lucrurile, așa le vede el.

Și într-o seară cum stăteam eu așa cu o ultimă țigară în gură și fără un leu în buzunar, căci salariul urma să vină peste două zile, am avut o epifanie: Să devin Al Capone.

Acum am început să fac repede un plan cum să devin eu mare mafiot. În planul meu aveam deja limuzină, planul devenise vis. Și aș fi visat eu fiecare detaliu doar că s-a terminat țigara și am mers la somn pentru că a doua zi trebuia să mă duc iară la muncă.

Da a fost un vis frumos. Pentru câteva clipe am fost marele Al Capone.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii