Jaguar XE o mașină șmecheră

Într-o zi a răsărit Soarele și pe strada mea. De fapt la vreo 5, 6 străzi mai încolo.
Mai aveam doar 15 lei în portofel. Și vorba aia, când nu ai bani miroși a prost.

Prost să fii, noroc mult să ai!


Dar am avut noroc în ziua aia!! Am jucat la Loto Polonia și am câștigat 14 milioane. 😆Milioane vechi - pe bani noi 1400 lei.

Citește și:

Strategia care te ajută să câștigi la Loto Polonia




Dar înfierbântat de așa noroc am zis să încerc câteva sute de lei la păcănele. - Noroc și aici: 900 lei câștig. 😆
E clar! mi-am zis eu, e ziua mea norocoasă! Și am pus repede vreo 50 de bilete la pariuri pe fotbal, la Loto Polonia și Loto Grecia.

Ce am făcut cu banii câștigați?


Câștigul din ziua aia a depășit toate visele mele.

A doua zi am ridicat banii câștigați și ca să mă simt bine, să simt și eu ce simt bogătașii, mi-am tras o mașină șmecheră, nou nouță: un Jaguar XE.

Acum sper să mai câștig ceva să îmi permit să bag benzină, să mă plimb cu ea. 😆

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?