Ciorba de cartofi este cea mai sănătoasă mâncare

Povești din lumea reală - fără caterincă


Într-o lume plină de Fast-Food-uri unde doar sănătos nu mâncăm, bătrânica Mărioara ne învață tainele sănătății.

Mâncare gătită acasă, nu fast-food



"Eu și familia mea nu am fost foarte bogați, dar nici săraci lipiți pământului.
Cei mai mulți vecini ai noștri se lăudau mereu cu faptul că ei mănâncă tot ce le poftește inima, că sâmbătă seara ies mereu la McDonald's sau alte restaurante."

"Dar noi nu. Noi doar o dată la două săptămâni tăiam un cocoș din care facem trei feluri de mâncare, și doar la sărbătorile mari mâncăm ceva mai multă carne."
"Iarna aveam din porcul care se tăia de Ignat, dar nu zilnic. Mai rar cu carnea. Fasole, cartofi, varză, ouă, lapte, turtă făcută de mine în loc de pâine."


Sănătate fără medicamente



"Și în special ciorbă de cartofi. Cea mai des asta a fost. 
Și noi, adică eu, soțul meu - Dumnezeu să-l ierte - și cei 5 copii (3 fete și doi băieți), care acum sunt toți căsătoriți la casele lor, noi nu am avut nevoie de doctori, niciodată.
Singurul doctor care ne mai trecea pragul a fost medicul veterinar."

Eu am fost învățătoare și de mică părinții mei m-au educat să nu beau și să nu fumez, și să nu îmi înșel soțul. Și aceeași educație am oferit și copiilor mei.
Doar soțul meu a fumat, de băut nu a băut în ultimii 40 de ani.
Cam asta am avut de zis."


Aceasta a fost istorisirea doamnei Mărioara. Au trăit o viață sănătoasă, ea și familia ei.

O societate bolnavă


Ceea ce este însă astăzi comun pentru cei mai mulți oameni este orice altceva decât sănătos.
Prea multă carne, prea multe dulciuri, prea multă mâncare congelată, dezhidratată, etc. Nimic sănătos.
Și suntem mirați de faptul că cei mai mulți dintre noi suntem bolnavi și avem nevoie de doctori și medicamente.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?