Amenzi de viteză doar pentru unii

Conduceam și eu zile trecute cu bolidul meu și deodată nino-nino după mine echipajul de poliție.

Îmi dau ei flash-uri, semnale sonore, tot tacâmul. Și logic că opresc.

Și m-au amendat domnii polițiștii

Încă mă intreb de ce polițiștii m-au amendat. Cine știe cunoaște.

Dar de ce m-au amendat?

Mi-au zis că nu este normal să circul cu 100 km/h în localitate, indiferent de cât de șmecheră mașină am.

Eu le-am zis că nu este normal să îmi dea amendă pentru viteză, că și vântul bate cu 100/h și nimeni nu dă amendă vântului.

Ei însă au considerat că prin argumentele mele îi i-au la mișto. Și m-au amendat.
Trist!

Citește și:


Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?