Am înlocuit centrala cu șemineu

Nu mai avem loc în casă. Și când stai la două camere fiecare centimetru pătrat contează.
Am întrebat și eu în stânga, în dreapta, ce să fac. Unii că să îmi bag aer condiționat cu invertor, dar îmi bag picioarele în el că am avut și nu mi-a plăcut. Alții că e mai bine cu încălzire în pardoseală, dar asta însemna să dau casa cu susul în jos...

Citește și:


Șemineul electric o soluție estetică


Într-un final am optat pentru șemineu electric. Așa că am desființat caloriferele și centrala pe care le-am vândut la mâna a doua pe olx și mi-am tras o frumusețe de șemineu.
Este absolut superb. Nu am cuvinte.
Ca design îmi face casa mai frumoasă, cel puțin sufrageria, că acolo l-am montat.
Din păcate consumă cam mult și nu încălzește toată casa.
Dar cel puțin e frumos.

Linkuri externe:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?