Strategia care te ajută să câștigi la Loto Polonia

Printre clienții caselor de pariuri foarte mulți joacă la loterie, în special la Loto Polonia.

Numai că foarte puțini și câștigă.

Citește și: 



După ce am încercat tot felul de strategii, singura care pare cât de cât ok este steategia Martingale 23-2,5.

Cum funcționează această strategie?
Se vor juca două bilete cu sistem 2/3.
Un singur bilet câștigat îl acoperă și pe celălalt.
Dacă nici un bilet nu este câștigător, a doua zi miza se va mări cu 2,5.
Exemplu:
Ziua 1 - 2 bilete X 10 lei = 20 lei
Ziua 2 - 2 bilete X 25 lei = 50 lei
Ziua 3 - 2 bilete X 63 lei = 126 lei
Presupunem că în ziua a treia un bilet este câștigător, adică 325 lei. Din aceștia scădem banii investiți deja: (20+50+126=)196 lei=> 129 lei profit. - și asta doar pe minim (2 numere nimerite din 3).

Alte articole ce te-ar putea interesa:

Comentarii

Anonim a spus…
E o idee, dar de ce nu joci mai bine 3/5?
Eu am pus săptămâna trecută 12 bilete cu 5 lei pe bilet pe sistemul ăsta 3/5. Și am nimerit pe un bilet 4 numere și pe alte două trei numere.

De aia cred că sistemul 3 din 5 este bun. Oricum e chestia și de noroc, dar și sistemul contează, căci dacă vei juca 8/15 vei pierde mult.
Geo Ts a spus…
Nu cred în prostii din astea. E traba de noroc.
Eu joc 4,5,6/6. Când voi nimeri 6 vă anunț. Dacă..
Laurențiu Cercea a spus…
Ba alții câștigă, nu știu cum. Eu nu prea.
Mai mult am câștigat la pariuri normale, acolo joc la pauză pe favorite.
Gabriel Amariei a spus…
Salutare!
Sa va explic cum joc eu.
Intotdeauna joc 10 numere toate pare, intre 22 si 58, le aleg atunci dupa inspiratie.
Pun un bilet cu 6/10, apoi tai din numere. Si joc 5/8, 4/6, 4/5, si 3/4.
Orșa a spus…
Trei numere simplu e cel mai indicat, la sistem se pierde din cotă.
Anonim a spus…
10 bilete diferite cu sistem 3/4 și 4/4. Aceeași sumă mereu. Ăsta este secretul.
Ciubotaru Leonte a spus…
Chiar credeți că există vreo strategie cu care să câștigați? Dacă ar fi așa casele de pariuri ar da faliment.
Anonim a spus…
Salut
Cel mai bine și cel mai bine două numere simple, maxim trei. Dar nu sistem, la sistem se pierde mult, e matematică simplă.
Gabriel Bono a spus…
Joc la Polonia de mai mulți ani. Și am început să joc un sistem 4/8 care mi se pare mai acceptabil.
Plus că dacă nimeresc 5 îmi recuperez banii de la ultimele bilete.
Joc mereu 5 lei pe bilet și pun un singur bilet pe zi pentru extragerea de seară.
Mult succes tuturor.
Gabriel Oprea a spus…
În ultimul trimestru am pierdut mult la Polonia, în special pe 3 simple și 4 simple.
Ideea este că atunci când joc sistem am mai multe șanse. Am prins în August 6 numere la sistemul 5,6,7 și apoi am încercat să forțez cu sistemul 6,7.
Este foarte greu de prin 6 numere, de aia recomandat tuturor un 5/7, 5/8, 5/9. Cu virgulă merge doar la 5,6,7, restul doar 5/8, 5/9.
Unknown a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?