Regatul de gheață din Antarctica

Este foarte frig în Antarctica. Și multă zăpadă. Sau cel puțin așa mi s-a spus când am vrut să dăm o fugă până acolo să facem și noi un grătar de Revelion în Antarctica.

Dar pentru că nu ni s-a permis accesul în Antarctica am tras o fugă în Argentina.
Însă nevoia de a explora și descoperi ce este dincolo de gheață în Continentul Înghețat, ne-a transformat în exploratori, cum a fost pe vremuri Cristofor Columb, doar că mai energici.

Așa că ne-am furișat din Argentina în Antarctica. Cu greu am reușit să trecem vii și nevătămați de frigul năprasnic, de soldații ce patrulau, de ... orice alt pericol.
Și la un moment dat gheața s-a subțiat, la fel și zăpada și am pășit într-o nouă lume. Una de poveste.

Întâlnirea cu Prințesa Elsa


Aici am ajuns în Regatul de Gheață. Și am fost primiți cu brațele deschise de către prințesa Elsa.
Ea a fost tare bucuroasă să ne vadă, pentru că de mult nu o mai vizitase nimeni de pe continente.

Era oarecum plictisită de aceleași personaje zi de zi, iar venirea noastră a fost declarată zi de sărbătoare. De fapt 3 zile de sărbătoare.

Apoi, după ce am petrecut și ne-am simțit bine, și i-am răspuns la toate întrebările ei despre viața noastră, ne-a spus și ea mult lucruri uimitoare.
Unele lucruri ne-au șocat, și pur și simplu nu ne vine nici acum să credem.
Dar despre aceste secrete, într-un episod (articol) viitor.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?