Plec în Australia să vad niște canguri

După ce anul trecut am eșuat în încercarea de a vizita Antarctica, iar mai apoi am făcut o scurtă vizită în Argentina, acum mă pregătesc să plec pentru câteva zile pe tărâmul cangurilor, în Australia.

Ce știu despre Australia?


Normal că atunci când vrei să pleci într-o țară străină este bine să te documentezi cât mai mult despre noua destinație.
Astfel am răsfoit internetul și am descoperit câte ceva despre Australia.

"Australia a fost descoperită în 1606 de către exploratorii olandezi, mai târziu britanicii au revendicat cea mai mare parte a teritoriului, și astfel Australia a rămas până în prezent sub tutela britanică."

Canguri peste tot.
Așa ai crede, că aceste frumoase animale mamifere trăiesc pretutindeni.
Ar fi culmea să văd în Australia că locuitorii marilor orașe nu au câini sau pisici ca animale de companie, ci canguri.

Încă nu se știe dacă Alice când trecea în țara minunilor nu cumva ajungea în Australia...

Plaje frumoase, insule mirifice - Australia



Tot pe net, când mă documentam despre Australia, am descoperit că au plaje frumoase și insule de vis.
Există câteva insule mici unde clima este de Paradis. Nu există iarnă, iar diferența de temperatură pe parcursul unui an este de maxim 7 grade Celsius, mai tot timpul fiind cald și bine.
Și după era glaciară din România ultimilor zile o oază de căldură mi-ar prinde bine.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?