De ce m-au descalificat la Chefi la Cuțite

Mai oameni buni m-am scărpinat în partea dorsală, și pentru că eram lefter, fără un ban, și m-am dus la emisiunea asta Chefi la Cuțite.

Cum am ajuns la Chefi la Cuțite?



Un prieten de al meu la rândul lui prieten cu un alt prieten, care la rândul lui cunoștea pe cineva care cunoștea pe Scărlătescu de la emisiunea asta cu gătit mâncare mi-am făcut și mie lipeala să particip și eu.

De ce m-am dus la Chefi la Cuțite?


După cum am mai spus eram lefter. Nici bani de țigări nu avem, ce să mai zic de pariuri sau alte nevoi speciale.
Așa că m-am prezentat la emisiunea asta cu gânduri mari, să fac bani, mulți.
Am urmărit pe YouTube zeci de înregistrări ale emisiunilor, să fiu în temă cu ce trebuie să fac pentru a câștiga.

Câți bani am câștigat la Chefi la Cuțite?


Păi în prima zi erau preselecții. Și când mi-a venit rândul a zis să fac cea mai bună mâncare pe care știu eu sa o fac.
Și cum eu știu să fac doar ouă ochiuri asta am făcut.

Citește și: Diferența între onoare și orgoliu pe Derscanu'Blog

Și m-au dat afară. Fără nici un ban.
Am plâns. Am plâns pentru că m-au dat afară fără bani. Toate visurile mi s-au spulberat.

De ce m-am dat afară de la Chefi la Cuțite?


Nu am lăsat lucrurile așa. După ce m-am oprit din plâns și am trecut peste dezamăgirea asta, depresie chiar, m-am dus să le cer explicații.
Și juriul mi-a spus că ouăle erau mai mult arse, dincolo de răscoapte, prea sărate, că farfuria nu avea nici un aranjament, că mi-am bătut joc.

Le-am explicat că nu sunt familiarizat cu aragazul lor, că de stres am scăpat prea multă sare că îmi tremura mâna de emotii.
Iar aranjament în farfurie? Păi la asta mă gândeam eu? Eu visam la banii ce i-ași putea câștiga și la ce aș putea face cu ei.

Dar juriul a zis că să mai încerc. Poate altă dată voi avea mai mult succes.
Sa creadă ei. Ce, sunt prostul lor să mă mai duc? Zece vieții să mai trăiesc, nu mai merg la astfel de emisiuni.

Citește ultimele articole pe Gazeta del Mișto:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii