Loteriile virtuale - se poate câștiga?

Lucky 6, BeSix, Turbo 6, Play 6 - loterii virtuale unde se extrag 35 de numere din 48 sau 49.


Ce faci când ești sărac și vrei bani? - Joci la pariuri, loto sau păcănele.

Sunt 48  sau 49 de numere. Și se extrag 35. Cu cât ies mai repede, adica în primele extrase cele 6 numere pariate, cu atât câștigul este mai mare.
Numai că...

Pare ușor să câștigi, nu? Adică, până la urmă se extrag 35 de numere. Și doar 13 nu sunt extrase.

Și totuși, nimeni nu câștigă

... Sau dacă o face sumele câștigate sunt mult mai mici decât cele 'investite'.


Fiind totuși extrem de tentant am zis să încerc totuși. Căci până la urmă ... trebuie să încercăm marea cu degetul.
Și am pus 8 bilete a 6 numere. Am considerat că din alea 35 extrase, sigur nimeresc.

Numai că surpriză. Ba m-a scos câte un număr, ba două, ba a ieșit al șaselea penultimul... Una peste alta nu am câștigat.
Dar mirajul câștigului poate te va ajuta pe tine. Poate.

Comentarii

Cla a spus…
Prietene. Îmi place cum scrii, ai talent.
Dar la pariuri. Lasă-te frate!!!
Pariurile, loto și jocuri de noroc nu sunt bune.
Bani care îi bagi la pariuri mai bine îți iei o bere, sau altceva.
Cla a spus…
Cred că nu am pus bine url-ul la primul comentariu
Horațiu Daniel a spus…
O singura data am încercat și m-am convins. Nu e de mine.
Deși am cochetat cu pariurile sportive ani de zile am ajuns la concluzia că singurul mod de a câștiga bani este munca cinstita.

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?