Coșmarul jocurilor de noroc

Deși la început pare o distracție plăcută în vedere trecerii timpului, jocurile de noroc nu sunt niciodată distractive.
Și asta pentru că întotdeauna jucătorul va pierde bani.

Pentru jucătorii înrăiți adrenalina este totul. Unii trăiesc și muncesc doar pentru acest tip de adrenalină.
Iar unii dintre ei sunt conștienți de faptul că viața lor ar fi fost enorm de mult mai bună dacă nu ar fi început să joace. Însă pur și simplu nu se mai pot opri.

Acesta este motivul pentru care putem numi pe bună dreptate jocurile de noroc ca fiind asemănătoare cu drogurile.

Părinții care sunt deja dependenți ar trebui să le explice copiiilor lor cât de nociv este acest hoby.  Pentru a nu cădea în viitor și ei pradă acestui drog.

Poveștile oamenilor care au pierdut totul, fie moștenirea, casă, familia, chiar și viața în unele cazuri, ar trebui să fie cel mai puternic semnal de alarmă.
Însă mulți se amăgesc cu gândul că lor nu li se poate întâmpla.

Alte articole:

Comentarii

Anonim a spus…
Frate ai idee câți bani am pierdut eu la păcănele. De cel puțin 20 anii joc salariu imi opresc doar de țigări și mancare.

Eu zic că cea mai bună variantă să mă las este să nu mai pășesc deloc la păcănele. Și cred că toți ar trebui să renunțe.
Știi cate lucruri puteam face cu banii băgați..

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?