Marii conducători - psihopați

Toți marii conducători (lideri, războinici) au fost psihopați.

Această afirmație nu îmi aparține, adică nu am inventat-o eu. Până și John Lenon a vorbit despre asta înainte să fie mătrășit.

Când eram copil mă gândeam așa cu mintea mea de copil, ce frumos ar fi să fiu conducător de țară.
Ce nu știam atunci este că pentru a primi o astfel de putere trebuie să fii parșiv, machiavelic, și să fii supus celor din umbră care te vor manevra ca pe o marionetă. În schimb vei avea faimă și posibilitatea să faci aproape orice (în anumite limite).

Dacă analizăm în istorie marii lideri ai lumii vom descoperi că ce au făcut ei nu putea face un om normal. (și aș continua spunând: un om normal la cap).

Astfel, în prezent, nu mai vreau să fiu lider. Nu pentru că aș fi normal la cap, ci pentru că nu vreau să fiu un psihopat cu putere.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii