Sfârșitul anului 2020

Scriu acest articol în ultima zi a anului 2020. Este ora 06:05 - încă este întuneric afară.
Un întuneric călduț, ca o dimineață frumoasă de primăvară. Căci până acum nu am avut temperaturi foarte scăzute.

La final de an ce aș putea oare să mai spun despre anul care a trecut, și ce oare aș mai putea să sper pentru viitorul an?
Căci ne-am trezit cu pandemia pe cap și nimeni nu știe cum vor evolua lucrurile.

Un lucru este cert: fie ce o fi în viitor, eu nu voi fi prea dezamăgit căci mă aștept la mai rău.
Dar îmi pun toată încrederea în Dumnezeu căci nu mișcă nimic în lumea asta fără voia Lui.
Așadar de ce mi-ar fi teamă?


Ceea ce vă doresc în 2021 este ceea ce îmi doresc și mie:
Și anume sănătate, credință și integritate. La care adaug și un strop de umor, căci nu poți să nu faci caterincă pe baza a ceea ce vezi la Știrile TV.

Apoi, ar fi multe de zis, dar poate la anul...
Până una, alta... La mulți ani!

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?