Cea mai bună ciorbă din lume

Eram rupt de foame. Veneam de la muncă și nu mai aveam la mine mărunțiș să îmi iau un sandwich sau o merdenea.
Așa că am intrat iute în casă și m-am dus la frigider. Surpriză: era cam gol, uragan nu alta.

Așa că întreb soția ce este de mâncare? Ea mă întreabă politicos dacă vreau o ciorbă bună?
Normal! I-am zis eu.
Și mi-a zis stai în fotoliu 10 minute.

Am intrat eu pe net câteva minute, dar nici netul nu avea farmec căci chiorăiau mațele de foame.

Și hop! deodată intră soția cu platoul de argint și un bol cu ciorbă caldă. 
Mirosea așa de bine!!!
Am mâncat cu poftă și am exclamat la final: "Cea mai bună ciorbă! Din lume!

"Da!", zice soția, "costă 1,3 lei. Și e la pliculeț. Eu i-am adăugat apă".

Sincer dacă știam înainte să mănânc că este supă instant aș fi avut impresia că nu este prea bună.
Dar neștiind (ce nu știi nu te afectează), așa bună a fost.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?