Banii pot fi dușmanul tău teribil

Spun din experiența mea de-o viață. Banii pot fi un adevărat blestem. Sau măcar obstacol.

Am avut perioade cu mulți bani, perioade de sărăcie și perioade cu aproximativ cât aveam nevoie.

Când eram sărac aveam cele mai curate gânduri. Puteam gândi detașat la orice.
Cele mai multe lucruri învățate (din orice domeniu) le-am învățat în perioada de sărăcie sau când aveam cât îmi trebuia.

Ei bine când mă loveau banii gândirea mea se schimba.
Proiectele începute le abandonam, îmi veneau tot felul de nevoi (puteam cheltui, aveam ce..), și eram mult mai arogant decât de obicei.

Spun aceste lucruri ca o mărturisire. Sunt convins că cei mai mulți oameni deși pățesc exact ca mine, nu realizează asta.

Banii te schimbă, și nu în bine.
Nu spun că este mai bine sărac lipit, spun doar că mulți bani înseamnă alt om.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?