Durere groaznică - alveolită uscată

M-am pricopsit cu alveolită uscată

Alveolită uscată
- apare în urma unei extracții de măsea și poți lua calmante cu pumnul că tot te doare îngrozitor.

Sâmbătă dimineața am fost și mi s-au efectuat o extragere de măsea. Și totul a fost bine până a doua zi (duminică) spre seară.
Au început durerile groaznice.

Am luat calmante cât pentru o săptămână. Și deși știam că atâtea pastile îmi pot face rău, nu am mai ținut cont - atât de groaznică era durerea.

Nu am dorit toată noaptea.
Când am văzut că orice medicament aș lua este neputincios în fața durerii au început terapia cu apă.
Durerea
Astfel luam apă rece (nu exagerat de rece) în gură și pentru 30 secunde o țineam în gură.
Durerea mă lăsa.
Apoi după vreo două minute începea iarăși. Și urca spre tâmple, și zvâcneau tâmplele și o durere oarbă de aveam impresia că explodează capul.
Puneam iarăși apă în gură și imediat durerea începea să coboare din tâmple spre locul afectat și se așeza peste mine binecuvântata pace.
Dar dura maxim două minute.
Apoi trebuie să repet operațiunea.

Antibiotice pentru alveolită uscată
Luni am fost la muncă așa nedormit și cu sticle de apă după mine.
Cam așa am muncit: din două în două minute apă.
Pe la ora 15:00 nu am mai rezistat (căci tot am sperat că va trece odată). Și l-am sunat pe doctor. (Era luni ora 15:00)..

Și am plecat de la muncă direct la cabinet.
Acolo doctorul mi-a dat antibiotice (Augmentin) și mi-a zis că va trece.
Și da, luni noaptea spre marți am reușit într-adevăr să pot adormi spre dimineață (ora patru).
Desigur că nu am mai mers la muncă marți.
De ce apare alveolita uscată?
Am înțeles că după extracție trebuia să se formeze un cheag de sânge și sub el să înceapă refacerea țesuturilor.
Dar din varii motive cheagul nu a acoperi întreaga zonă expusă. Și astfel a apărut această nenorocită de alveolită uscată.

Durerea nu trece cu calmante. Și mai bine mă băteai decât să îndur acea durere surdă și oarbă.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?