Nu crede că Biblia este Adevărată

Un băiat educat și politicos m-a contrazis vehement în ce privește filozofia de viață.

Eu cred că Dumnezeu este Stăpânul Absolut. El crede că omul poate fi bun și fără Dumnezeu.
Eu cu credință în Dumnezeu, el cu credință în știință și umanitate.

Despre Biblie el mi-a spus că nu poate avea încredere într-o carte.
Eu i-am zis să ignore atunci toate cărțile.
Și așa a apărut politica.

Chestia este că nici el nu mă poate convinge, nici eu nu îl pot convinge. Așa că pentru a nu prelungi polemica la nesfârșit - rămânem fiecare cu ce crede.

Apropo: A recunoscut că multe dintre evenimentele descrise în Biblie nu pot fi contestate.
Oricum, nu prea văd cum ar crede în Dumnezeu oamenii prea educați în sistemul ateist.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?