Cum să strângi bani puțin câte puțin

Ani de zile am trăit cu gândul să încep să pun ceva deoparte, să am și eu o rezervă de bani.
Asta pentru că mai toți cunoscuții mei au mereu bani în casă sau bancă, timp în care eu mereu așteptăm salariul.

Am avut în decursul timpului câteva tentative eșuate de a strânge bani.
Prima dată am încercat cu bancnote de 1 leu, apoi cu monede, etc.

Deși nu am reușit niciodată să pun deoparte o sumă consistentă am învățat totuși ceva.
Și anume cât de bine m-am simțit când am numărat cât se strânsese din mărunțișul pus deoparte. Și strânsesem bănuții ăia fără mare efort.

Astfel am decis ca începând cu luna ianuarie a anului 2021 să schimb strategia: să pun 20% din salariu deoparte.
Da știu, va fi greu. Dar nu imposibil.
Până la urmă voi considera că restul de salariul (80%) este tot ce câștig.

Cred că și tu poți face așa. În funcție de nevoile și cheltuielile tale cred că poți considera că salariul tău este mai mic (5% sau 20%). Ideea este să pui ceva deoparte și să nu intri în ei decât după 6 luni, sau un an.
Vei vedea că se poate.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?