La ce mi-a folosit școala?

Eu am fost un elev mediu, spune cu mândrie Dorel. zidar de meserie.

Dorel ne-a spus că a terminat liceul și apoi a considerat că oricum nu știe nimic.
Adică nu a învățat la școală nimic practic pentru viața de zi cu zi.

A ales meseria de zidar pentru că simte că realizează ceva, că lasă ceva în urma lui.
Dar - ăsta e Dorel.

Ca și Dorel sunt și eu și alte miliarde de oameni în lumea asta.
Învățăm ani și ani de zile tot felul de informații irelevante pentru viața normală, de zi cu zi.
Câteva exemple:
Matematică: integrale. Nu am folosit niciodată după terminarea studiilor.
Chimie: Reacții chimice - nici asta.
Fizică, Tehnologie, Limba franceză, etc.

Atât de importante informații am învățat în școală încât nici de 5% nu am nevoie în viața mea zilnică.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?