Nu am dormit 11 zile consecutive

De 11 zile nu am mai reușit să dorm. Nu pentru că nu aș fi putut, ci pentru că mereu apare câte o urgență.

Și mă simt atât de obosit!
Să nu dormi 11 zile la rând e nașpa. Da, probabil te-ai prins: am dormit nopțile.
Doar nu credea cineva că este cu putință să nu dormi 11 zile plus nopți.

Cât înseamnă 11 zile calendaristice? Adică, câte ore înseamnă 11 zile calendaristice?
Ei bine 11 înmulțit cu 24 rezultă ? - rezultă multe ore.

Și nu este cu putință să nu dormi atât de multe ore. Totuși deși am dormit nopțile mă simt totuși obosit, alea 2 ore pe zi de somn mă ajutau să fur 2 ore din somnul nopții când mai scriu și eu pe blog.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?