Aplicația Gheorghe de la banca Văsâi

Cea mai tare bancă din România este banca Văsâi. Și clar mi-am tras cont la ei.

Să fie clar pentru toată lumea: la început mi-a fost teamă, adică am fost reticent.
Căci Văsâi folosește doar Bitcoin.

Eu habar nu am cum funcționează Bitcoin, dar banca mi-a oferit o aplicație numită Gheorghe. Și Gheorghe face toată treaba.
Gheorghe mi-a explicat că bitcoin este o monedă virtuală, adică nu este ceva fizic, nu are legătură cu prețul și rezerva de aur și poate oscila ca valoare.

Aplicația Gheroghe este parte a Inteligenței Artificiale. O inteligență artificială fără inteligență emoțională.
Adică un fel de robot digital - viitorul omenirii fără oameni (așa cum știm omenirea acum).

Alte articole:



Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?