Cât de prost am fost să joc la păcănele

Chiar nu știu cum de m-am lăsat sedus de păcănele. Poate jocul în sine, poate iluzia câștigului, poate adrenalina....
Cert este că acum după atâta timp realizez cât de prost am fost!

Și mă întreb cu stupoare cum poate fi un om atât de orb încât să nu vadă realitatea.
Și anume faptul că niciodată nu se poate câștiga la aparate.

Faptul că vine un George și bagă 50 de lei și câștigă repede câteva sute nu înseamnă nimic, decât o prosteală ieftină - care funcționează.

Dar eu nu cunosc și nu am auzit pe nimeni care să spună că a câștigat și câștigă în continuare.
Totul este o iluzie. Întocmai precum multele iluzii alte vieții (despre unele nu am voie să vorbesc).

Totuși. Acum gândind la limpede: 
     Cu banii irosiți aiurea pe vise deșarte în sălile de păcănele aș fi putut să îmi cumpăr o mulțime de lucruri care cu siguranță mi-ar fi fost de folos și mi-ar fi făcut și viața mai frumoasă.

Sfat pentru jucătorii de păcănele
Nu jucați niciodată la păcănele dacă vreți să câștigați bani!
Puteți juca însă dacă nu aveți în minte câștigul, ci doar din plictiseală, de plăcere, pentru adrenalină, etc.
Și dacă jucați nu o faceți decât dacă aveți bani ce nu vă trebuie.

Unii sunt total dependenți de păcănele
Cunosc oameni care pur și simplu nu se pot abține. Au ajuns să recunoască acest lucru. Pur și simplu ei muncesc și trăiesc pentru joc (păcănele).


Alte articole:

Comentarii

Anonim a spus…
Cati bani am pierdut în ultimii ani la aparate hraneam un sat din Africa pentru cateva luni.
Paul a spus…
Bine zis!
Prosteală. Vise. Iluzii.

Ce este corect este că senzația este frumoasa. Te simți bine la aparate.
Abia după ce pierzi îți dai seama ce hobby scump ai.
Toni a spus…
Salutare
Să știți că este o treabă ciudată aici
Adică mă bucur ca un copil la un câștig de câteva sute. Deși în alte zile pierd mii de lei.
Ciudată treabă....
Valeriu Popa a spus…
Dacă joci cu limită și nu forțezi mâna poți chiar câștiga.
Nu joc niciodată mai mult de 100 lei și mereu pe miza de 1 Leu. Și am mai prins una alta. Nu pot să mă plâng.

Dar văd în agenție _ la Fortuna _ cum joacă unii necontrolat. Până la ultimul ban. Și apoi înjură și își bagă în ele de aparate. Și a doua zi tot acolo îl văd, tot haotic jucând.

Trei neapărat chibzuință. Și limită.
Admin a spus…
@ Valeriu Popa
Așa este trebuie chibzuință.
Însă unii oameni nu se pot abține, au ajuns atât de dependenți de nenorocirile astea și nu se pot abține.
La început a fost distractiv
Apoi vroiam doar să recuperez din banii pierduți
Apoi nu mă mai puteam opri
Acum sunt plin de datorii, ... Dar nici nu mai joc sume mari.
Anonim a spus…
Dacă esti prost si joci toti banii 😁
Anonim a spus…
Mai frate tocmai am pierdut la aparate
Și cautam ceva răspunsuri la întrebările mele și nu știu ce să mai zic

Toată ziua am fost liniștit până am plecat de la muncă și am dat peste ele
E jale frate. Jale
Anonim a spus…
Aparatul trebuie să fi încasat "de la alți jucători" sume mari pentru ca eu să pot câștiga.
Dacă la un aparat jucată toți pe 20 de bani e clar că aparatul ăsta nu va face plăți curând, și când o va face vor fi mărunțișuri.

Pentru că să câștigi la aparate înseamnă să fi pierdut alții bani mulți la acel aparat.
Andi Ilie a spus…
Păcănele:
Cel mai frumos mod să îți bați joc de viața ta și banii tăi.
Adevărat..
Anonim a spus…
La Eldorado și Maxbet au mereu bonusuri, jackpot
Prin asta atrage mulți clienți
Chestia asta cu jackpot mă lasă rece. Pentru că unde este jackpot payoutul este mai mic decât la aparatele fără jackpot.
În orice caz nu merg la păcănele pe premiza că voi câștiga + aș vrea eu + ci doar să mă distrez.
Anonim a spus…
Când jucăm pe miza mica avem șanse. Pe miză mare foarte greu.

Cazinoul trebuie să câștige profit.
Anonim a spus…
Există un remediu!!!
Nu mai pași niciodată în vreo sală de joc.
Anonim a spus…
Sunt scarbit si dezamagit de mine.
Si nu ma pot opri.
Asa
Anonim a spus…
Salut
Felicitări! Ar trebui mai multe astfel de posari pe internet.
Joc de mulți ani si am si castigat, insa m-au ruinat.
Am prieteni de suferințe să zic așa, care au pierdut mașini și aur și cate....

Recunosc că dintre toate drogurile și tabieturile pacanelele sunt cele mai atractive. Din pacate.
Nu voi recomanda niciodata nimanui să incerce asa ceva.

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Ce înseamnă spăunat?

Gumă coaie de cămilă pentru copii