De ce mai bine sărac decât bogat?

În lumea noastră ideea de a fi bogat este un vis împărtășit de majoritatea oamenilor.
Dar există și oameni care sunt mulțumiți cu puțin, unii, săraci fiind, se consideră chiar fericiți.

Eu am ales să îndrăgesc ideea că: mai bine sărac. Și voi explica și de ce.
1. Sărac fiind (adică să am minim necesar: mâncare, haine, unde să dorm) nu voi fi niciodată ținta hoților.
2. Prietenii pe care îi am nu îi am datorită banilor.
3. Stresul celor bogați (care nu știu cum să-și protejeze mai bine averea, și care vor și mai mult, și mai mult) nu mă afectează.
4. Neavând multe bunuri materiale nu pierd timp aiurea cu mentenanța (reparații, protecție, etc) lor, și am astfel mai mult timp pentru activitățile normale ale vieții.
4. Latura cea mai ignorată a vieții, latura spirituală (credința), este pierdută din vedere de către cei bogați. Ei se încred în bogățiile lor uitând complect că există un Dumnezeu care a creat totul și care susține totul.
Astfel eu îmi fac timp să citesc din Biblie aproape zilnic.

Concluzia
Eu am ales să iubesc modestia (care poate fi sinonimă cu sărăcia). Dar nu vreau să mă înțeleagă cineva greșit. Așa văd eu lucrurile, deci strict opinia mea.

Alte articole:

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?