Cum credeam că va fi viața când eram copil și cum e acum?

Când eram copil credeam că viața de om mare este super. Și mai credeam că eu voi reuși să realizez tot ce îmi propun. Și bineînțeles că îmi doream să fiu mai repede mare.
Acum realizez că am avut dreptate. Am tot ce îmi doresc, și orice îmi propun îmi iese.
Am glumit!
Nu este deloc așa. Trebuie să muncesc de îmi sar capacele, nu reușesc nici pe sfert din ce îmi propun, dar asta este.
Măcar de aș fi iar copil și să știu tot ce știu acum! Căci trebuie să recunosc: am învățat multe de-a lungul timpului.
Și cel mai important lucru pe care l-am învățat este că ce îmi doream și ce visam nu avea cum să se concretizeze, pentru că viața este altfel. Viața de om mare nu este deloc așa fascinantă cum o credeam eu când eram copil.

Comentarii

Recent post

Postări populare de pe acest blog

Lista tuturor animalelor din lume

Gumă coaie de cămilă pentru copii

Ce înseamnă spăunat?